راهی

بی من بی او...

راهی

بی من بی او...

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

گم شو

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ق.ظ

کودکی، از بس که مداد هام را گم میکردم، مادر هر هفته یا ماه، برایم ده پانزده تا مداد میگرفت! از همین مداد قهوه ای های استدلر،یا سبز های  لاکپشتی و تمساحی ها!! بعد هم به طنز و طعنه میگفت حواست باشه خودتو گم نکنی پسر جان!

تازگی ها مدادها ی آن دورانم شده اتود هایی که این روزها گم میکنم و کلید های کتابخانه ی مرکزی!! 

اما حالا ها تا تو را می بینم دست و پایم را هم گم می کنم. سعی می کنم نمود علنی نداشته باشم اما نمی شود! محو می شوم و در آخر خودم را گوشه ی چشمانت پیدا می کنم.

تا کی این قایم باشک بازی ها ادامه دارد را نمی دانم اما پایان عیان است...


پی نوشت: پست مربوط به زمان امتحانات بود.زمانی که سر در "گم" تر بودم...

  • لوسین مورل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">