راهی

بی من بی او...

راهی

بی من بی او...

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بعد عمری...

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۷ ب.ظ

ماتم ماه محرم مرهم زخمم شده است

پایکوب طفل طبعم چشمه ی زمزم شده است 


سرو شعرم بارور شد، قامت و قدش خمید

یاد داغی آتشش زد، رو به غربت خم شده است 


بیت بیت این غزل سرخ و کبود و بی سر است

واژه واژه اشک من با خون دل هم دم شده است


روضه ی در، سیلی و... چاه و سلام بی جواب... 

روضه ی سر، حضرت ماهی که کوه غم شده است 


آب،آب و...آب،آب و... آب،آب و... آب آب

اشک چشمان رباب...آه این زیاد آن کم شده است 


سر گذشت و سر نوشت و سر فراز و قاری

کاف ها یا عین صاد سوره ی مریم شده است 


بوی یاس مادر آمد لحظه ی سرخ وداع

عطر یاس و بوی خون، چشمان باران نم شده است 


"هل اتی" هجی شد و "هل من معین" در یاد باد

تا ابد ماند و زمین خواند و زمان درهم شده است 


کربلا میثاق خون بود و جنون با عهد آه

آه از عهدی که با خون خدا محکم شده است.


  • لوسین مورل

نظرات  (۱)

  • مهدی حسینی
  • با صدای خودت قشنگ‌تره...
    پاسخ:
    صدای من فقط بدرد نمکی سر کوچه میخوره.اونم با کلی اکراه.نمودارشم میشه شبیه خطخطی های نوار قلب! 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">