راهی

بی من بی او...

راهی

بی من بی او...

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

صبرم کردم نصیحت گو صبر کردم که نشد اصلا

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴ ب.ظ
مگه من نیومدم بگم همه چی نسبیه همه چی یه قرارداد عقلیه که خودمون می نویسیم و همه چی رو هواست؟ خب پس عتابت واسه کیه آخه؟ تو که میفهمی به نفهمی نزن خودتو! زمستون سرده که خواب مزه میده جان جان هم نکن واسه من که خسته شدم از این همه تعارف و کوفت و زهرمار...ولی اعتقادم به اینکه سیب سرخ کرم خورده ای مثه تو هنوز میچربه به صد تا سیب زرد سرجاشه تا وقتی که به گند کشیده نشده باشی
  • لوسین مورل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">